Nyní analyzujeme vaše data
a vytváříme pro vás tu nejlepší strategii.

Na uvedený kontakt se vám ozve
náš konzultant a probere s vámi navrženou strategii.

Přečtěte si zatím o rádiové reklamě
na našem blogu:
Rádio – zaslouží si vaši pozornost

Poměrně nové neurovědecké výzkumy ukazují, že lidský mozek potřebuje přibližně 2,5 sekundy aktivní pozornosti, aby reklama začala vytvářet trvalejší mentální spoje mezi značkou a nákupními situacemi. Do té doby zůstává reklamní sdělení pouze v krátkodobé senzorické paměti – rychle vyprchá a nezanechává stopu.

Přečíst celé
Základní pojmy rádiové reklamy

V éře digitálních médií a online marketingu zůstává rádio silným a účinným nástrojem pro dosažení širokého spektra posluchačů. Rádiová reklama představuje významný nástroj v rámci mediálního mixu, který umožňuje efektivní oslovení cílových skupin prostřednictvím specifických ukazatelů a metodik. Pro plánování úspěšných kampaní je nezbytné pochopit a správně aplikovat základní pojmy a ukazatele, které formují základ pro plánování a vyhodnocení kampaní. Základní pojmy vám představíme v tomto článku.

Přečíst celé
Výhody rádiové reklamy

V digitální éře, kdy se každodenně plavíme v nekonečném proudu vizuálního obsahu si rádio stále udržuje své pevné místo jako významný a účinný marketingový nástroj. Otevřete s námi dveře k médiu, které spojuje, baví a přesvědčuje s tak masovým dosahem, který vám umí poskytnout jen málokterý nástroj. Přečtěte si, proč by právě rádio mělo být vaším spojencem v boji o náklonnost zákazníků.

Přečíst celé